9 Kasım 2008 Pazar

Ahlak mı?Hadi canım ordan..



Evet Anne ben böyleyim!Desem ne olurdu diye düşünürüm hep.Evet reddedilirim.Neden?Çünkü ben bir hainim,düşmanım,suç işliyorum,herkesin yaptığını yapmıyorum,senin düşündüğün gibi düşünmüyorum,ben cehennemliğim,benim dini yaşamaya hakkım yok!Evet anne ben senin gözünde hayvandanda küçüğüm değil mi?Bunu ben istedim değil mi anneciğim.Ben senin verdiğin öğütleri algılayamadım.Bana hep kızları entegre ettin ama ben ne yaptım?Gidip bir erkeğe aşık oldum ve bunu ben seçtim sizin gözünüzde değil mi?Yazıklar olsun bana!Beni hiçbir zaman anlayamayacaksınız.Evet ben vatan hainliğinden öte durumları yerine getirdim.Ne kadar aşağılayıcı gözlerle bakar oldunuz bana.Ben en aşağı varlığım.Bundan sonra beni görmek istemeyeceksiniz değil mi?Neden?Yanımda sevgilim olursa onu linç edersiniz değil mi?Parayla düzeltmeye çalışacaksınız ama olmayacak.Ve birbirimizden kopacağız.Anne sevgisinden mahrum büyüyeceğim değil mi?Hatta anne rızasını almadan ölüp göçüp gideceğim bu hayattan...

Evet klasik 'biz'lerin çok konuşurlarsa başına geleceği bir kaç örnek.Benimde başıma gelme ihtimalı muhtemeldir diye düşünüyorum.Ne yazık ki anlayışsızız.Ama şu da var ki kendimle gay olduğum için çok büyük gurur duyuyorum.Ve duymazsam yaşayamam.Toplumdan saygı görmeyi beklemiyorum zaten beklersem çok büyük hayalkırıklıklarına uğrarırım.

Peki biz kimiz?Yakışıklı sevgilileri çalan zamparalar mı?Erkekleri kandırıp yatağa atan içinde kadın ruhunu barındıran şizofrenik kişilikler mi?Belki de kategorize yapmak gerekir böyle kişileri ki kim nerde olduğunu anlayabilsin.Kim ilk duyduğunda şok olmaz ki karşındakini?

-Ay inanmıyorum sende mi onlardansın yazık oldu gül gibi çocuğa..

-Erkek adam öyle şeyler yapmaz bir daha duymamış olayım(en usturuplusu)..

-Bunu senden beklemezdim şuandan itibaren siktir git hayatımdan seni pislik!Lanet olsun seni tanıdığım güne..

-Allah'tan kork yaa toplumumuzda var mı böyle şeyler iğrenç bişey o kadar güzel kızlar varken e+e düşünemiyorum ay bide bunlar ilişkiyede giriyolar ööö midem bulandı kapatalım bu konuyu ve sonsuza kadar onu hayatımızdan çıkaralım..

Ne yazık ki hangimiz böyle değiliz?Bu hayatta ne kadar günümüz varken bunları bu kadar büyütmeye ne gerek var?Önemli olan benim senin kiminle çıktığımıdır-ki eşcinselin özel hayatı olamaz-yoksa birlikte bu dünyada yapılması gereken işler midir?

Kendi özel hayatımda da bunu çok kişiye söyleyemedim.Gurur benim göbek adım.Ama dedim ya utanmıyorum hatta övünüyorum diye o olgunlukta olanlarada çekinmeden söyleyebilirim.Artık bende sabır denen şey kalmadı ve böyle de olmasından yanayayım.Yıkılmalar yaşamayacak mıyım?Tabiki de ki hala yaşıyorum.Şu sıralar birine açılma telaşı sardı gene.

Hayat böyle işte!Kimine istediği gibi yaşatır kimine acı çekerek kimine ise alnının terini yaşatır.

4 yorum:

avare dedi ki...

sessizce oturup bir köşede ağlamak vakti midir? yahut meydan meydan dolaşıp "hak" aramak mı? ben hiç birini yapamadım...kendi arafımda kaldım.

güzel günler gelir mi bilmem...sapıkık ile eşcinselliğin birbirnden ayrıldığı...insanların kendileri gibi olmayanları dışlamadığı...bir başkasını ötekileştirmeden yaşanabildiği günler görebilmek ümidi ile...


kalemine ruhuna sağlık...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ne yanlışız ne de yanlız.işte bu söz biziz.gayiz ve bundan bende üzüntü duymuyorum ama tek üzüntüm sevdiklerimi üzülmelerini görmek.

i am not gay but my boy friend is.. : )

ben can.kim olduğumla guru duyuyorum ve hep duyacağım

romeneison dedi ki...

öncelikle yazımı okuyup değerli yorumunu paylaştığın için sağol.tabiki de gurur duyacağız hayat kısa böyle şeyleri takmaya bile değmez:))